fitness

Mozogj!

erősítő, aerob és funkcionális edzések, professzionális gépparkkal felszerelt fitnesz terem

Komlósi Andrea

Komlósi Andrea

Mindig is az egyik legfontosabb öröm- és energiaforrás volt számomra az edzés. Jazzbalettel és karatéval kezdtem, majd modern tánccal, mozgásszínházzal és kungfuval folytattam. Hamar egyértelművé vált, hogy mindenképpen szeretnék mozgással is foglalkozni, szeretném átadni a sport szeretetét másoknak is. Mivel azonnal beleszerettem a kick-box aerobicba, így először aerobik- és személyi edző lettem, utána pedig rátaláltam a pilatesre és a port de bras-ra. Jelenleg már több mint tíz éve tartok változatos stílusú csoportos és egyéni edzéseket. Óráimon a legnagyobb megelégedéssel az tölt el, amikor azt látom, hogy az edzés végén a vendégek kellemes fáradtsággal, de mosollyal az arcukon távoznak, és arról számolnak be, hogy úgy érzik, érdemes volt feszegetni a határaikat, mert újra megtapasztalták a testük erejét és a mozgás örömét.

Mindig is az egyik legfontosabb öröm- és energiaforrás volt számomra az edzés. Jazzbalettel és karatéval kezdtem, majd modern tánccal, mozgásszínházzal és kungfuval folytattam. Hamar egyértelművé vált, hogy mindenképpen szeretnék mozgással is foglalkozni, szeretném átadni a sport szeretetét másoknak is. Mivel azonnal beleszerettem a kick-box aerobicba, így először aerobik- és személyi edző lettem, utána pedig rátaláltam a pilatesre és a port de bras-ra. Jelenleg már több mint tíz éve tartok változatos stílusú csoportos és egyéni edzéseket. Óráimon a legnagyobb megelégedéssel az tölt el, amikor azt látom, hogy az edzés végén a vendégek kellemes fáradtsággal, de mosollyal az arcukon távoznak, és arról számolnak be, hogy úgy érzik, érdemes volt feszegetni a határaikat, mert újra megtapasztalták a testük erejét és a mozgás örömét.

Találkozzunk minden hétfőn, kedden, szerdán, pénteken reggel 6:30-kor, továbbá minden szerdán és pénteken 19:00-kor, az alábbi csoportos óráimon!

Alakformáló

Első felében lendületes, de összességében mérsékeltebb intenzitású, a főbb izomcsoportokat alaposan megdolgoztató óra. Bemelegítés után dinamikus gyakorlatok és változatos eszközök segítségével formáljuk az izomzatot, különös tekintettel a kritikus zónákra. Növeljük az állóképességet, közben nem feledkezünk meg az egészséges testtartásért felelős izomcsoportokról sem. Sajáttestsúlyos-gyakorlatokkal fejlesztjük a testközpont erejét, a gerinc, a medence stabilitását, és gondos nyújtással zárjuk az edzést. Kezdőknek és haladóbbaknak egyaránt jó választás lehet ez az óra, mivel mindenki az edzettségi szintjének megfelelő változatban végezheti a gyakorlatokat.

Pilates

Alacsonyabb intenzitású, erősítő-nyújtó edzés. Az órák során elsajátítjuk a klasszikus pilatesgyakorlatok és azok variációinak helyes, biztonságos kivitelezését, fejlesztjük a testtudatot, a speciálisan felépített gyakorlatsorokkal pedig kiegyensúlyozottan erősítjük az egész test izomzatát, így a mélyebben fekvő izmokat is. A pilates kiválóan alkalmas a mindennapi stressz és ülőmunka hatására megrövidült és elgyengült izmok erősítésére és nyújtására, a beszűkült ízületi mozgástartomány tágítására, a hosszú távon káros mozgásminták fokozatos felismerésének és elhagyásának elősegítésére, a krónikus váll-, nyak- és derékfájdalom megelőzésére, illetve csökkentésére. Mindenki a saját, pillanatnyi állapotához, edzettségi szintjéhez szabott változatát végzi a gyakorlatoknak, úgyhogy bátran ajánlható akár teljesen kezdőknek is az óra.